tiistai 5. kesäkuuta 2012

Fiiliksiä

Kuinka hyvältä tuntuvatkaan hyvän yön toivotukset. Kun ne tulevat mieheltä. Jota et juurikaan tunne. Naamakirja. Se se vasta onkin mielenkiintoinen paikka. Vanhoja ja uusia tuttavuuksia. Ja toiseen voi tutustua ilman että tarvitsee pelätä ahdistaavaa hiljaista hetkeä tai sitä että lumpsahtaako se kuuluisa kurnuttaja suusta hieman liian aikaisin. Kirjoittaessa omia tekstejä on helpompi sensuroida. Tämä tosiaan on saanut aikaiseksi mukavan olon ja iloista mieltä.

Mutta pienen tärinänkin tässä ehti eilen saada aikaiseksi. Sonisphere. Hyvää musiikkia, aurinkoa, kavereita. Ja mikään ei muuten pilaa hyvää festaria niinkuin exä kera uuden hoidon. Ovat muuten kuulemma olleet jo helmikuusta "virallisesti parisuhteessa", mikä tarkoittaa pari kuukautta ennen kuin kakkosvaihetta oli edes mahdollista hakea.

Minua itseäni ärsyttää se, että annan itseni ärsyyntyä näistä jutuista. Haluaisin olla kylmä, hieman ylimielinen ja ylenkatseinen. Mutta en pysty. Minä elän ja tunnen, toisinaan vaikka en haluaisikaan. Hetken aikaa tunsin taas eläväni kuunnellessani Metallicaa. Mukana oli tuo miespuolinen ystävä, josta aiemminkin olen kertonut. Siis ystävä, ei mitään muuta. Jonka kanssa teini-ikäisenä tuli moneen kertaan kuunneltua tuota levyä. Biisejä löytyy joka elämäntilanteeseen, ja monet niistä tuovat mieleen erilaisia muistoja.

Minä en vieläkään uskalla heittäytyä flirttailun maailmaan. Saattaa johtua siitä että en osaa. Saattaa johtua siitä että pelkään sen seurauksia. Nyt vetäydyn takaisin kuoreeni, suljen silmäni ja uneksin..

1 kommentti:

  1. Hei,

    nyt on jo pakko kommentoida. Oon lukenut sun blogin ensimmäisestä tähän uusimpaan tekstiin jo useamman kerran, ja täytyy sanoa että mä oikeasti ihailen sun kirjoitustyyliä ja tykkään siitä kovasti. Sen lisäksi iso osa sun ajatuksista on ku suoraan mun päästä mutta osa paljon hienommin ilmaistuna kun mitä itse oon omaan blogiini kirjotellu.

    Vakilukija täällänäin, halusin vaan ilmoittaa olemassaolostani ja kehua sitä kuinka hyvin kirjoitat. Kovasti aurinkoa alkavaan kesääsi :)

    VastaaPoista