torstai 24. marraskuuta 2011

Tasaantumista

Viime lauantain tappelun jälkeen en hänestä ole kuullut. Pidin viikonloppuna hauskaa kavereiden kanssa eri muodoissa, mutta useampaa ihmistä tuli nähtyä. Alkuviikko käynnistyi uusien bisnesjuttujen myötä, täytyy katsoa mitä tästä tulee.. Toivottavasti jotain loistavaa! :)  Vaikkakaan mikään pankki ei ole vielä vihreää valoa minulle näyttänyt, oloni on rauhallisempi, vaikkakin tiedän että tammikuun loppu lähenee uskomattoman kovaa vauhtia..

Eilen olin niin väsynyt ettei edes urheilemaan kyennyt. Unta tuli nautittua melkein yhdeksän tuntia, mutta siitä huolimatta väsyttää. En tiedä onko tämä jatkuva liikkeellä pysyminen sitä, että pelkään pysähtyä paikoilleni. Mutta kai se on okei, niin kauan kuin on hyvä olla.. Tulevaa joulua odotan pienellä haikeudella, mutta myös ilolla. Tämä piti olla ensimmäinen joulu, jonka me järjestäisimme ja johon tulisi perhettä kummankin puolelta.. no nyt joulu menee oman perheen parissa, turvallisissa ja rakkaissa perinteissä. Ja ne ovat jotakin jota todella odotan! Olen perhekeskeinen ihminen ja nautin tuosta punaisen, vihreän, kullan ja hopean värittämstä perhejuhlasta, jossa on lämpöä, rauhaa ja hyvää oloa.

Tänään ja huomenna urheilua, ja viikonloppukin on jo täynnä ohjelmaa. Välillä tuntuu siltä että pitäisi seisahtua, mutta en jostain syystä halua. Tunnen olevani enemmän elossa kun olen menossa. Sohvalle jääminen, vaikka siitäkin pidän, ei tunnu nyt oikealta. Ehkä minä jatkan tätä kunnes tipun suorilta jaloilta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti