torstai 5. huhtikuuta 2012

joutuu "sokkotreffeille"?

Eräs kamu on nyt päättänyt että hänen tutustaan ja minusta tulisi hyvä pari. Ja puuhaa nyt sitten illanistujaisia johon on kutsuttu porukkaa. Heidän "normiporukkansa" plus minä. Kuinka läpinäkyvää. Ja tokihan siellä on infottu, että hei, mulla on sille nainen. Tämä aiheuttaa ahdistusta. Toisaalta olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, mutta ei tällaisissa merkeissä. Jos feidaan koko homman niin kuinka paskamaisen kuvan se antaa minusta? Kuinka paskamaisen kuvan antaa se, että menen sinne ja häippäsen jos seura ei olekaan mieleistä? Ihan vaan koska en jaksa olla näyttelykoira joka menee näytille sillä ajatuksella että sattuisinko kelpaamaan jollekulle. Toisaalta en halua sen toisen osapuolenkaan tuntevan samalla tavalla.

Olen kyllä miettinyt että saisin kyllä tehtyä uskomattoman hyvän, lähtemättömän vaikutuksen varmasti. "Hei, minä olen ... ja haen ylihuomenna avioeron toista osaa. Eikö ookki upeeta! Miltäs sun elämäs tällä hetkellä näyttää?". Ei hyvää päivää. :D Toisaalta, siinä vois testata toisen osapuolen sanavalmiutta ja huumorintajua. :P

Onneksi minulla on jo suunnitelmia sille päivälle. Mahdollisesti voin mennä käväisemään jos on sellainen fiilis. Toisaalta ei tartte mennä jos ahdistus kasvaa liian suureksi. Mitäpä tehdä, ei tiedä vielä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti