keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Hei hei, aurinko!

12.1.2012:

"Missä olet, aurinko?

Valoa. Lämpöä. Suljettujen silmien takaa kajastavaa kirkkautta. Hälinää. Naurua. Hipaisuja, hiuksien hulmahduksia. Kylmiä juomia, ystäviä. Vihreää ruohoa. Kukkia. Lämpimiä öitä. Kostean asfaltin tuoksua kuumassa ilmassa. Kaipaan sinua, aurinko. Missä piileskelet, miksi annat hyhmän sataa taivaalta?

Koska on tammikuu. Kevääseen on matkaa. Ja niin on minun eheytymiseenikin. Haluaisin olla jo ehjä. Haluaisin nauraa ilman että muistan kuinka minua satutettiin. Haluaisin nauttia elämästäni ilman että muistan kuinka se yritettiin pilata.


Oi aurinko... tule ja kanna minut pois tästä harmaasta. Anna minulle uusi alku."


26.9.2012:
Oma postaukseni tammikuulta. Aurinko tuli. Ja toi kesän taikaa. Onnellisuutta. Kesän ajatteleminen saa hymyn huulille ja palan kurkkuun. Näin paljon ystäviä. Minä elin. Aurinko todentotta kantoi minut pois harmaasta. Ja antoi minulle uuden alun.

Syksy hidastaa tahtiani. Lämpimät ajatukset kantavat minua, ja minä tunnen olevani eheä. Niin eheä kuin tässä vaiheessa voi olla. Minä olen saanut kesän aikana hyvin paljon, toivottavasti olen myös antanut. Ainakin olen saanut uusia ystäviä. Olen nauranut paljon. Ja usein unohtanut kuinka minua satutettiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti