keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Surun tilalle vaihtuu angstit..

Kävin eilen hakemassa taas tavaroita. Kylpyhuoneeseen on ilmestynyt ylimääräiset shampoot ja hoitoaineet sekä pyyhe.. eipä kauaa kulunut kun vielä minun kotinani olevaan on uusi tuotu.. Tämä nostaa lähinnä vihantunteita.. Ei minkäänlaista rotia miehellä tässä touhussa. Haluan katkaista siteet niin pian kuin mahdollista.

Surun tilalle on tosiaan hiipineet angstit. Vaikka en olekaan terästä, huomaan tahtovani tässä asiassa eteenpäin. Äkkiä. Se, onko se hyvä, en tiedä. Nyt on juuri  vain sellainen olo, että tuskin tulen häntä kaipaamaan jahka saan oman kompassini näyttämään oikeaan suuntaan. Viha tuon kaksilahkeisen käyttäytymistapaa kohtaa vain nousee ja vahvistaa minun tuntojani siitä että minua on pidemmän aikaa kusetettu. No niin nyt on ilmeisesti tapahtunut. En enää mahda sille asialle mitään. Mutta siinä suhteessa olen kylmä ihminen, että tämä oli sitten meidän osalta totaalisesti tässä. Kun saan viimeisetkin tavarat ja rahat pois, hän poistuu minun elämässäni selän taakse jätettyihin asioihin.

Don't leave something GOOD to find something better. Cause once you realize you had the BEST, the best found something BETTER..

2 kommenttia:

  1. Onpa kyllä oikea sika tuo jätkä!! Helpottaapahan ainakin sua hänet unohtamaan, kun tulee noin kova isku vasten kasvoja. Muakin aivan hermostuttaa lukea, että joku voi käyttytyä noin..Täys kusipää sanon minä! Selkään sietäis saada. Ei muuta ku pää ylös ja näytät sille miehelle! Paras rankaisu sille on, että näytät ettei se voi sun elämää pilata ja ettet ikävöi sen perään. Taatusti se päässään miettii, mitä on tullu tehtyä.

    VastaaPoista
  2. Sikamaista, todellakin :/ Voi hemmetti mikä IDIOOTTI! Noh, onneksi sinä olet nyt päässyt eroon hänestä ja suunta on vain ylös päin :)

    VastaaPoista